Thursday, September 19, 2013

Bryllupsfotograf Avetis Studio | The Notebook | The Norwegian Wedding Blog




VELKOMMEN TIL AVETIS STUDIO



THE NORWEGIAN WEDDING BLOG ønsker med dette AVETIS STUDIO hjertelig velkommen som leverandør i THE NOTEBOOK, i kategorien kreative & talentfulle BRYLLUPSFOTOGRAFER. Her er et lite utdrag av hva Jan Erik selv sier om bryllupsfotografering:

"Med ett kamera I hendene møter jeg verden med en visjon om å fotografere noe forbi det våre øyne kan se. Håpet er å skape noe så enkelt og så komplisert som ett fotografi, ett papir med farger, og at dette samme papiret skal inneholde personlighet, ekthet, intimitet og gnistre av følelser. Sagt på en annen måte håper jeg at fotografiet skal stoppe deg, ta deg ut av hverdagen og berøre deg på en dypere måte. Det høres ambisiøst ut, og det er det, men det er målet mitt når jeg fotograferer. Portrettet, det ekte og mennesket er det som tiltrekker meg mest. Bryllup handler ikke bare om dagen, men like mye om livet videre. Det er en livslang avgjørelse med store ringvirkninger. Innerst inne håper jeg at bildene ikke bare skal glede rett etter dagen når dere mottar dem, men at de også skal kunne bli tatt frem om 10 og 50 år, bli sett på og minne deg om dagen, kjærligheten og det som var. Jeg møter bryllup og de fleste andre jobber på samme måte, igjennom mine øyne. Slik er ingen jobber så forskjellige, for jeg er fortsatt meg, akkurat som du er deg og det vil prege bildene.Viktigere enn at du absolutt skal velge meg er om du liker stilen. At du ser verdien i måten jeg ser verden på."


Ønsker du å vite mer om JAN ERIK OG AVETIS STUDIO - klikker du bare HER.
..............................................................................................................................................................................

Ønsker du å lese mer om The Notebook - en guide til de aller kuleste bryllupsleverandørene, klikk her. Vil du annonsere i hos The Norwegian Wedding Blog og/eller The Notebook. Vennligst ta kontakt med oss her - vi hjelper deg gjerne! Har du spørsmål rundt annonsering - Les vår FAQ.