Monday, October 21, 2013

Hår & Makeup Stylist Brud - Beauty By Tilde | The Notebook | The Norwegian Wedding Blog


VELKOMMEN TIL BEAUTY BY TILDE


THE NORWEGIAN WEDDING BLOG ønsker med dette BEAUTY BY TILDE hjertelig velkommen som medlem i THE NOTEBOOK, i kategorien kreative & talentfulle HÅR & MAKEUP STYLISTER. Her er et lite utdrag av hva Tilde selv sier om styling:

"Jag heter Tilde och jobbar som makeup artist och hårstylitst och har gjort så nu i 13 år. Jag är speciellt nischad på bröllop. Mitt intresse för bröllop väcktes hos mig redan som barn och att nu ha möjligheten att kunna jobba med det som jag gillar allra mest och som är min sanna passion gör att jag känner mig väldigt lyckligt lottad. När jag jobbar med en bröllopskund sitter jag alltid ner med personen för en ”preconsultation” där kunden får berätta om sina visioner och önskemål. Jag samlar på mig all viktig information om alla detaljer för att hitta en röd tråd att jobba efter. Allt för att kunna skapa en så harmonisk helhet som möjligt i looken. För det är detaljerna som gör helheten! Därefter ses vi igen för en testmakeup och testuppsättning för att kunden lättare skall kunna få en bild av hur det färdiga resultatet kommer att bli på den stora dagen. För mig handlar det inte om någon löpandebandprincip utan om att ge den absolut bästa servicen och tryggheten genom hela processen fram tills jag vinkar av kunden på bröllopsdagen."

Ønsker du å vite mer om BEAUTY BY TILDE - klikker du bare HER.

..............................................................................................................................................................................

Ønsker du å lese mer om THE NOTEBOOK - en guide til de aller kuleste bryllupsleverandørene, klikk her. Vil du bli medlem hos The Norwegian Wedding Blog og/eller The Notebook. Vennligst ta kontakt med oss her - vi hjelper deg gjerne! Har du spørsmål rundt medlemsskap & honorar - Les vår FAQ.