Tuesday, March 11, 2014

Forlovelsesshoot i Bergen av Alexis june Weddings


MARTE + EIRIK

I januar hadde vi en giveaway av to amerikanske bryllupsfotografer som kom til Norge for en jentetur. Mens de var her, ville de veldig gjerne fotografere norsk kjærlighet i norsk natur og omgivelser. Begge fotoshootene havnet tilfeldigvis i Bergen. Med tanke på at det er min hjemby, var det ekstra spennende å skulle se slike bilder, sett gjennom nye øyne. Jeg visste det ville bli bra, men likevel var det ekstra stas å se at de fanget parene og kjærligheten deres perfekt, med det beste Bergen har å by på. Superflinke Alexis June Weddings fotograferte Marte & Eirik på Bryggen hvor jeg jobbet i 11 år, i trange smug og gater, og på Fløyen med sin fantastiske natur og utsikt. Og det ble som jeg trodde en ny vinkling, som gjør meg stolt og glad over å være fra Bergen, og fordi Marte & Eirik har fått noen fantastiske bilder og minner, som vi er så heldig å få dele med dere her. Tusen takk til Brandi og Alexis June Weddings for et fantastisk samarbeid.



FOTOGRAF: Alexis June Weddings // LOCATION: Bergen


Ønsker du å lese mer om THE NOTEBOOK - en guide til de aller kuleste bryllupsleverandørene, klikk her. Vil du bli medlem hos The Norwegian Wedding Blog og/eller The Notebook. Vennligst ta kontakt med oss her - vi hjelper deg gjerne! Har du spørsmål rundt medlemsskap & honorar - Les vår FAQ.