Saturday, March 22, 2014

Forlovelsesshoot på Grefsenkollen av Mint and Love


ROSA BALLONGER


Og en stor dose kjærlighet fant sted på Grefsenkollen i Oslo en vinterdag i november. Aina & Marius har vært kjærester i 9 år, og i sommer står bryllupet etter et romantisk frieri i Paris. NWB synes de rosa ballongene bringer litt av Paris tilbake med hjem til Oslo, og deres kule forlovelsseshoot, og det liker vi! Ballonger er alltid en kul accessorie. Den kule shooten er fotografert av flinke Mint & Love.



FRA PARET: Vi har vært kjærester i 9 år. Vi møttes gjennom min tremenning, og jeg syntes Marius var den kjekkeste jeg noen gang hadde sett (det syns jeg fremdeles). I påsken i fjor gikk turen til Paris, og på trappene foran Sacre Coeur gikk Marius ned på ett kne og fridde. Jeg gråt, og avbrøt han mange ganger med advarsler om at jeg kom til å bli veldig sint hvis han tulla. Han tulla heldigvis ikke! Bryllupet står 12. juli 2014 i Oslo. Ønskene for dagen er at det skal være avslappet, god stemning, god mat og drikke og bare hygge!

FOTOGRAF: MINT & LOVE